Vásárlás és szállítási információk

Hogyan kezdjünk neki a rendelés leadásának?

A webáruházban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, regisztráció nélkül tájékozódhat, és regisztráció után vásárolhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldali részében lévő Kategóriák menüből választhatja ki.

Minden termékhez részletes leírás is tartozik. A webáruházban minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. A termék nevére, vagy a termék fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett termékképet is láthat. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a bolt logója alatt található Főoldal linkre, vagy a logóra kattintva, amelyek az oldalak felső részén, a bal oldalon találhatók.

Regisztráció és bejelentkezés

A weboldalon lehetőség van személyes fiók regisztrációjára. Ezt az oldalak felső fejléc részének jobb oldalán található Megrendelés, vagy Személyes beállítások gombra kattintva teheti meg.

Két lehetőség adott: bal oldalon a Visszatérő, már regisztrált vásárlók az e-mail címük és az általuk megadott, hozzá tartozó jelszóval beléphetnek személyes fiókjukba, vagy ha még nem történt meg a regisztráció, a jobb oldali Új vásárló című bekezdés alatti folytatás gombra kattintva megkezdhetik a regisztrációt.

A regisztráció során a következő adatok megadására van lehetőség:

Kötelezően kitöltendő adatok:

  • Nem
  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • E-mail cím
  • Utca, házszám
  • Irányítószám
  • Város
  • Megye
  • Ország
  • Telefonszám
  • Jelszó
  • Jelszó megerősítése

Nem kötelező, megadható adatok:

  • Cég neve
  • Kerület (budapesti vásárlóknak)

Az adatok kitöltése után a Folytatás gombra kell kattintani, ezzel befejeződik a regisztráció. Ha ezek után az oldalak felső fejléc részének jobb oldalán található Megrendelés, vagy Személyes beállítások gombra kattint, a bal oldali Visszatérő vásárló résznél az e-mail címe és a regisztrációkor megadott, hozzá tartozó jelszó megadása után a Bejelentkezés gombra kattintva léphet be a személyes fiókjába.

A regisztrált vásárlók részesülhetnek rengeteg szolgáltatásból, amit kínálunk:

  • Állandó kosár - Minden termék, amit a kosárba rak benne marad amíg nem törli őket vagy ki nem fizeti.
  • Címjegyzék - Meg tudjuk oldani, hogy más címre küldjük a csomagot, mint az Öné! Ez csodálatos lehetőség meglepetés küldése céljából.
  • Rendelések előzményei - Megtekintheti az összes nálunk leadott megrendelését.
  • Termék áttekintések - Ossza meg tapasztalatait a termékről a többi vendéggel is!

A vásárlás menete

A termék kategóriák egyikére kattintva a termék mellett, a jobb oldalon található Megveszem gombbal helyezheti az adott terméket a kosarába, vagy ugyanerre van lehetőség a termék bővebb információs oldalán, a jobb alsó sarokban található Kosárba gomb lenyomásával. Ha rákattintott a két gomb egyikére, a személyes kosár oldalára jut, ahol lehetősége van a termék darabszámának változtatására: a frissítés gomb melletti mezőbe írja be a darabszámot, majd kattintson a frissítés gombra; vagy a TERMÉK TÖRLÉSE feliratra kattintva eltávolíthatja azt a kosarából.

A Kassza gombra kattintva, amennyiben már regisztrált vásárlónk és be van jelentkezve, a Kézbesítési információk oldalra jut. Ha nincs bejelentkezve, a weboldal automatikusan a bejelentkezési oldalra irányítja, ahol lehetősége van bejelentkezni a bal oldali Visszatérő vásárló résznél az e-mail címe és az Ön által megadott, hozzá tartozó jelszó megadásával, a Bejelentkezés gombra kattintva; vagy ha még nem regisztrált, a jobb oldali rész (Új vásárló) Folytatás gombjára kattintva kitöltheti a regisztrációs űrlapunkat. (Lásd: Regisztráció és bejelentkezés)

Ha regisztrált vásárlónk és be van jelentkezve a személyes fiókjába, a Kézbesítési információk oldalra jut. Itt lehetősége van szállítási címet módosítani, amennyiben nem megfelelő a jelenlegi cím. Ezt a Cím cseréje gombra kattintva tudja megcsinálni. Amennyiben minden adat helyes, az oldal jobb alsó részén található Folytatás gombra kattintva haladhat tovább a rendelési folyamat véglegesítésében.

A következő oldal a Fizetési információk. Itt lehetősége van számlázási címet módosítani, amennyiben nem megfelelő a jelenlegi cím. Ezt a Cím cseréje gombra kattintva tudja megcsinálni. Amennyiben minden adat helyes, az oldal jobb alsó részén található Folytatás gombra kattintva haladhat tovább a rendelési folyamat véglegesítésében.

A következő oldal a Megerősítés. Itt a megfelelő részeknél, a zöld Szerkesztés nevű linkre kattintva tudja módosítani azokat az adatokat, amelyeket nem talál megfelelőnek. A vásárlást az oldal jobb alsó részén található Megrendelés megerősítése nevű gombra kattintva tudja befejezni, illetve véglegesíteni.

Hogyan rendelhet tőlünk?

  1. Webshop: rendelését regisztrációt követően leadhatja a www.dinoshop.hu webárzházunkon keresztül.
  2. E-mail-en: adinopark@gmail.com címen.
  3. Telefonon: +36-20/394-9350 telefonszámon.

Szállítási információk

Szállítási díjunk nincs, az ország teljes területére ingyenes házhozszállítást biztosítunk. A termékek kiszállítási ideje átlagosan 4-10 nap.

Fizetési információk

Egyetlen fizetési módunk áll rendelkezésre, ez pedig az utánvétel. Tehát a termék kifizetése akkor történik, mikor a Magyar Posta Önhöz kiszállította a terméket. Ön kifizeti, majd átveheti a terméket.

Garancia információk

A vevő köteles ellenőrizni a terméket közvetlenül az átvétele után. Amennyiben észrevehető a csomagolás mechanikus sérülése, a vevő köteles ellenőrizni a terméket, és meghibásodás esetén jegyzetet készíteni a szállító jelenlétében. A kiállított jegyzet alapján a kárfelmérő eljárás lezárulása után a vevőnek kellő árengedmény lesz biztosítva, vagy új terméket kap.

A termék átvételekor nem észlelt mechanikai sérülés esetében a reklamációt szükséges rögtön a termék átvétele után igényelni. A termék mechanikai sérülésére vonatkozó későbbi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Az ügyfél köteles a termék átvételekor (személyes vagy nem személyes) ellenőrizni a csomag teljességét.

A jótállás nem vonatkozik a használat közben normál elhasználódású tárgyak esetében (vagy bizonyos részükre). Rövidebb élettartam tehát nem vehető hibának, így nem is reklamálható.

A Polgári Törvénykönyv kimondja, hogy a vevő jogosult panaszt tenni a fogyasztási cikkekben fellépő hibákért a termék megvásárlásától számított huszonnégy hónapon belül. Ez a bekezdés azonban nem vonatkozik az elemek és akkumulátorok élettartamára. A kapacitáscsökkentés nem hiba, hanem az akkumulátor természetes jellemzője. Tekintettel arra, hogy az áruk normál használata során elhasználódás következik be, a garancia csak akkor érvényesíthető, ha az akkumulátor megsérült. Az akkumulátor élettartama leggyakrabban a töltési ciklusok számához, de a töltés, lemerítés és tárolás módjához is társul. Ezért a szokásos élettartam 6 hónap. De ez az akkumulátor élettartama, nem pedig a garanciális ideje! A jótállási idő azonban nem keverhető össze a termék élettartamával! Az elemeket lemerült formában nem szabad hosszú ideig tárolni.

A jótállási idő azon személyek részére, kik a terméket vállalkozás vagy üzleti célból használják nincs meghatározva a polgári törvénykönyvben. A jótállási időt a tényleges importőr vagy a gyártó határozza meg.

Termékeinkre 12 hónap, avagy 1 év garanciát vállalunk.

A termék és a szerződés ellentmondása esetében a fogyasztónak joga van az úgynevezett "jogorvoslat elrendezésére", mégpedig:

  • A termék ingyenes javítás általi eredeti állapotába való helyezése
  • Vételár arányos csökkentésével
  • Termék kicserélésével
  • Szerződés felbontásával

Először a fogyasztó kérvényezheti az eladótól a termék ingyenes javítását, vagy a termék ingyenes kicserélését. Vevőnek a termék kicseréléséhez csak akkor van joga, ha az a termék meghibásodását illetően nem aránytalan. Arról, hogy a hiba aránytalan, az hitelesített gyártó dönt, és írásban teszi meg a meghibásodás felbecsülését. Ezen döntés alapján a törvény adta lehetőségek szerint tesznek megfelelő lépéseket.

A termékhibákra vonatkozó felelősséget az eladónál lehet érvényesíteni, akinél a terméket megvásárolta. Ha a termék javítására más személy van megadva (pl. engedéllyel rendelkező szerviz), az eladó köteles fogadni a reklamációt. Az eladó köteles fogadni a reklamációt, de aztán továbbítja az engedéllyel rendelkező szerviznek. Az eladó a reklamációról azonnal dönt, bonyolult esetekben az engedéllyel rendelkező szerviz véleménye alapján. Ebbe az időbe nem számolható bele a szakmai felülvizsgálatra fordított idő.

Egyéb tudnivalók

Amennyiben a megrendelést cég adja le, a cég köteles minden szükséges információt biztosítani a Dínó Völgy Projekt Kft. számára: (A NAV online számla feltöltési kötelezettség miatt)

  • Cég neve
  • Adószám
  • Cég székhelye

Az áruvásárlással megkötendő szerződés szóban (magyar nyelven) történik.

A Vásárlónak jogában áll elállni a Dínó Völgy Projekt Kft, termékeire vonatkozó adásvételi szerződésektől a DínóShop webáruházán keresztül rendelt áru kézhezvételének napjától számított 8 (nyolc) munkanapon belül.

Dínó Völgy Projekt Kft.
4090 Polgár, Hunyadi utca 30.
+36-20/394-9350
adinopark@gmail.com
Cégjegyzékszám: 09-09-027858 Hajdú-Bihar Megyei Bíróság Cégbírósága Debrecen
Adószám: 24951285-2-09

Folytatás
Gyors kereső
 
Ide írja, amit keres.
Részletes keresés
Az Ön kosara üres!
Nyelvek
Magyar English
osCommerce