Reklamáció
Abban az esetben, ha a terméken valamiféle hibát találsz, kérjük az alábbiak alapján járj el:
Írd meg nekünk a panaszt e-mailben az adinopark@gmail.com címre!
Az eladó futárt küld a reklamált termékért, melynek a vevő átadja a reklamált terméket gondosan becsomagolva hiba leírással és a számla másolatával együtt.
Az eladó köteles elintézni a reklamációt (igenlő vagy nemleges) legkésőbb a törvény által megadott határidőn belül ami 30 nap. Ezen határidő letelte után a vevőnek joga van a vásárlási összeg visszaigénylésére.
Az eladó a reklamációt a termék gyártója szerint megadott utasítások alapján ítéli meg.
Az eladó a terméket elküldheti a gyártónak megítélésre, illetve szakmai felülvizsgálatra.
A reklamáció elismerése esetében az eladó a vevőnek elküldi az új, illetve a javított terméket.
A vevő nem fizeti a szállítási költségeket.
A reklamált terméket kérjük ne küldjétek utánvéttel, mert nem lesz átvéve.