Reklamáció

Reklamáció


Abban az esetben, ha a terméken valamiféle hibát találsz, kérjük az alábbiak alapján járj el:

Írd meg nekünk a panaszt e-mailben az adinopark@gmail.com címre!

Az eladó futárt küld a reklamált termékért, melynek a vevő átadja a reklamált terméket gondosan becsomagolva hiba leírással és a számla másolatával együtt.

Az eladó köteles elintézni a reklamációt (igenlő vagy nemleges) legkésőbb a törvény által megadott határidőn belül ami 30 nap. Ezen határidő letelte után a vevőnek joga van a vásárlási összeg visszaigénylésére.

Az eladó a reklamációt a termék gyártója szerint megadott utasítások alapján ítéli meg.

Az eladó a terméket elküldheti a gyártónak megítélésre, illetve szakmai felülvizsgálatra.

A reklamáció elismerése esetében az eladó a vevőnek elküldi az új, illetve a javított terméket.

A vevő nem fizeti a szállítási költségeket.

A reklamált terméket kérjük ne küldjétek utánvéttel, mert nem lesz átvéve.
Folytatás
Gyors kereső
 
Ide írja, amit keres.
Részletes keresés
Az Ön kosara üres!
Általános Szerződési Feltételek
Reklamáció
Fizetési lehetőségek
Ügyfélszolgálat
Vásárlási információk
Visszaküldés
Szállítási lehetőségek
E kereskedelem
Adatvédelem és adatkezelés
osCommerce